zondag 7 januari 2018

Oud naar nieuw

Nu we weer aan het begin staan van een nieuw jaar is het altijd mooi om terug te denken (dankjewel Facebook😄) maar zeker ook om te kijken naar wat gaat komen. Nog leuker is het om alles wat oud is om te buigen naar nieuw. Ja klopt is absoluut mijn stokpaardje. Tenslotte zijn herinneringen ,of ze nu verdrietig of blij zijn, oude dingen die je door ze in een nieuw jasje te gieten kunt koesteren. 

Helaas gebeuren er ook hele verdrietige dingen. In december heb ik afscheid moeten nemen van een lieve vriendin. Deze vriendin heeft mij omschreven als iemand die niet haar leven droomt maar iemand die haar droom leeft. En dat is precies wat ik dit jaar ga doen. Er zijn een aantal dromen die ik komend jaar ga waarmaken. Zowel op het persoonlijk vlak als het professionele vlak. Lieve Ing dank voor je inzicht en support, ik ga je heel erg missen.

Wat gaat er komen in 2018:
💕Van oud naar nieuw:
 Dit zijn een aantal oude dingen die ik ga gebruiken voor nieuwe sieraden.
💕Nieuw betekent ook glimmend en sprankelend dus natuurlijk is dat ook te zien in de winkel.
💕Nog een  highlight voor 2018:
nieuw atelier! Heel spannend maar ontzettend veel zin in. En natuurlijk hou ik jullie overal van op de hoogte.
💕Nieuw maar eigenlijk ook een beetje oud (leg ik uit in een volgende Blog) wordt mijn beauty hoekje. Meer daarover later dit jaar👸.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over goede voornemens😇. Zoals heel veel andere mensen heb ook ik dit jaar mijn goede voornemens. Naast het waarmaken van mijn dromen wil ik vooral ook aandacht blijven houden voor mijn klanten en de bestelling met evenveel liefde blijven leveren. Aandacht voor het verhaal achter de vraag, het sieraad zelf maar zeker ook aandacht voor de verpakking. Het moet eruit zien en voelen als een cadeautje of het nu voor jezelf is of voor een ander.

In mijn volgende Blog wil ik jullie wat meer vertellen over de sieraden die ik heb gemaakt hoe het tot stand is gekomen hoe het er uiteindelijk uit ziet en hoe het is afgeleverd. Ook wil ik jullie wat meer gaan vertellen over de technieken die ik gebruik en misschien kan ik jullie nog wat leren en maak je binnenkort je eigen sieraad😉.
Heel veel plannen en ideeen dus voor het komende jaar. Mochten jullie nog tips ideeën of suggesties hebben dan heel graag! Je kunt reageren op deze Blog of je kunt wat achterlaten in het gastenboek op de website. Ik zou zeggen: Doen!

Dus graag tot de volgende Blog,

Lieve groetjes 
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten