zaterdag 16 december 2017

Kerstkriebels

Hi,
Zomaar een doordeweekse ochtend en ik zit bij de kapper. De ideeen stromen door mijn hoofd. Nu zie ik helder wat ik ga doen met de ring die maar door mijn hoofd spookt. De beloofde kerstsieraden borrelen omhoog en krijgen gestalte. Nu nog uitvoeren en ja daar heb ik tijd voor nodig. Tijd die net als voor heel veel mensen kostbaar is en wegglipt als zand door je vingers. Nu ik dit schrijf borrelt er ineens iets leuks omhoog om te dragen in de zomer……. Focus San focus. 
In ieder geval is het duidelijk wat ik moet gaan doen: vaker naar de kapperJ.
Opbrengst laatste paar dagen:

hanger kerstboom goud zilverarmband kerstboom edelsteen kralen koperoorbel kerstboom zilver

Mocht er iets bij zijn wat je aanspreekt maar wat je liever ziet met andere kleur /materiaal? Geen probleem laat maar weten en ik ga voor je aan de slag.
Wil je reageren op deze of een van mijn andere post? Graag ! Of laat een berichtje achter op de website (anixi.nl ).
Lieve kerstgroet,
Sandra

P.S. Voor mijn opleiding tot goudsmid heb ik een mooi ontwerp nodig voor een hanger. Mocht je een suggestie hebben laat je me dat dan weten? Via de website anixi.nl kun je me een mail sturen of een berichtje achterlaten in het gastenboek. Lijkt me ontzettend leuk om te kijken waar jullie mee komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten